Tuesday, February 15, 2011

Vacation Kundasang+Ranau :)

hello peeps! sblum bicara melabuhkn kata nya..*aik! btol ke nie?* heheh..pembukaan yg skema***
aku happy! aku enjoy! aku fun! aku letih! aku syiok! aku suka! aku jatuh cinta! OMIGOK! jatuh cinta?? muahahaha..tida bha.sa main2 sja bha tu.ngueh~ngueh~
memang syiok sy punya perjalanan n tripping.ayoyo! besstttttttt sgt!
km org pergi Kundasang tmpat di mna kaki gunung Kinabalu and km juga smpt pergi ke Taman Negara Kota Kinabalu..itu tmpat memang syiok abiss..sgt2 bestt..pemandgn sgt2 la cantek..memang super duper HEBAT la beb!

rsa nyer kan..memang ala2 berada di cameron Highlands pun ada..kerana Kundasang merupakn pengeluar sayur utma di Sabah..dan keadaan suhu nya yg sgt sejuk juga..tp than juga sejuk nie.hee~
yg plg menyedihkn sy tidak dpt tingu tu puncak bha..sedih sgt..ee~~
sbb suda di seliputi kabus tebal..wpun x dpt tingu tu puncak tp sy suda berada di kaki gunung Kinabalu..hehe..
suda ckp memadai..1st tyme lg..memang tmpt peranginan yg sgt2 cantek..pemndgn membuatkn sya semakin jatuh cinta dgn Sabah..klu ada rezeki sy maw lagi p cnie..bwa mummy,daddy,yas n ayang skli..sy x maw lepaskn peluang nie..sbb sy dh jatuh cinta dgn Sabah dan org2 nyer..hehe..apakah itu??? :P
x perlu la korang thu..ckp sy sja yg tau.hehe..

yg sgt2 bestt tyme kat HotSpring Poring tu..adushh..sy rsakn spa2 yg pergi cnie memang x nak blk la..sure n cmfrm...sy rsa sis Dena pun sma juga mcm sy.hehe..memang best..rsa mcm kat Sunway Lagoon pun ada*mcm la I pernah g situ* AHAHA!..dpt rndam kaki org kta buang asid tu so,sy cuba saja la.. n basuh muka pkai air semulajadi lg utk buang parut2 jerawat I..hee~

lastly.. kenangan pergi Sbah nie..xkn s lupa smpai bla2..oleh kerana sy penat n letih sy mau tdur bha nie...sgt2 leith..=.='' tp sy HAPPY n sgt2 puas..thankss awk..sbb sudi ikut juga..even sy sgt2 terkejut bla awk buat suprise x bg sy pun awk nak pergii..ee..
memang sy Happy..hehe..hmm.. sy hrp dpt jumpa awk lg..Encik J.lo..
sya suka pic nie.hehe..sweet!

lyn my pic at fb oke...mcm2 yg bestt.hee~


-off-

No comments: