Saturday, February 4, 2012

my memory with DPIM Part 1 Intake Nov/Mac~

im still student ! :D

Alkisah tentang students DPIM Part 1..
first tyme mula kite org kenal ialah tyme MDS (Minggu Destini Siswa) aku still ingat lagi.. satu kump dengan Nasriq, Suardiey, Amin, Natafiey.. kump kmi msa tu adlah kump 1.. abg Mizi merupakn abg PM bg kump kite org.. then, tyme ceramah MDS sy jugak first tyme knal Felicia yg ddk sebelah saye. msa tu memang senyap.. masing2 malu nak tegur.. -.-" still lagi ingat muka Felicia yg bru jer hbes nanges tengok mummy die balek. hihihi.. miss that moment..
hari2 class DPIM Part 1 memang packed nak mampus.. dlm msa 3 minggu cm tuh kite org dlm 1 class memang pdat.. Miss Syuriana nak fokus ajar Chemist memang susah la. tp bgi yg pndai n mudah menangkap. memang untung. aku memang  x taw ape2 bab2 chemist.. memang give up laa.. ade smpai part tuh aku nangges depan Felicia.. huhhhh. pity me.. -____-"
Class Mdm. Norizan memang best.. tp ade la jugak aku ngntok tyme die buat explanation. memang kelakar laa.. tp Mdam memang lecturer yg sgt supporting bg kite org.. untung la ade die yg care.. yg banyak bntu aku atur procedure mcm mane nak apply leave utk extend sems.. Mdam jenis sangat care habis2 dengan anak2  buah DPIM.. golongan kite org la yg paling sedikit dlm kampus.. hehe. DPIM dah mcm one family if pergi ladang...
Business Maths memang mencabar la bagi aku.. tp thanks to Danieleo yg banyak membntu.. walaupun terpksa meniru. haha. *cara last minute jwb soklan*  x sempat pulak nak msk class Miss Elizbeth n Miss Suffina.. :'(  (hurmm. tggu next sems jer laaa)
Class BEL palinggggg kite org kecut perut.. Miss Elishaaa miss you.. huhu.last jumpe Miss pun tyme suruh die signature borang cuti.. congrats la utk team drama yg dah do the best utk mlm Drama Nite.memang sedih la x dpt join my group.. huhuhu. still ingat lagi Miss Elisha suruh aku berdiri tyme die mengjar kat depan aku siap mengntuk.. msa uh memang maluuu gler laa. tp takpee.. ambek sebgai penglman. hehehe..

Ladaaangggggg! rinduu dengan ladang.. even aku just dapat pergi 3 kali jer...tananman sume sekarang nie cmfrm dah besar n meningkat remaja. hahha. kirim salam dengan ladang UiTM. hahaha!
khas utk DPIM Part 1.. fighting okie.. tinggal sebulan lagi utk korang nak lalui final exam.. do da best k.. jangan malukan DPIM n lalukan yg terbaek utk korang sendiri.. make ur parents cry for your success.. i hope rmai students part 1 yg akan jadi dekan.. Amen~ laukan projek herbarium korang dengan sebaik2 nyer okie.. jangan kecewakan Madam..
sorry ehhhh. if sepanjang 2 months dengan korang aku ade sakitkan or tersilap kata dengan korang.. aku nak mintaa maaf sangat2... felicia,leo,darween,justina,dayang,shams,douglas,bella,nasriq,amin,rowena,natatfiey,hanafiey,erwan,amir,justin,Lin,nangan,uding
n sumeeee yg lain yg x pdt nak mention kat snieeeee... rnduuu korang sangat2... do da bestttt n gambatehh okieeee! thanks n sehingga jumpe lagi di next sems.. :D

my lovely coursemate!
with Nangan. *my super jegitss* 


with bella. my super stuff.
linnnnn! miss u lol.






go nangannnnn! :D
my team !
with Mr.Genius a.k.a leo (ckgu business maths saye)
member2 ladang. :D



budak ladang sebok pozing !
my ladang team. miss u so bdaly!

No comments: