Tuesday, August 16, 2011

aku penggangur terhebatt!

penggangurr yg paling berjaya di Malaysia. hoho
selamat datang ke entry penggangur terhebat.. hebat la sangat! hmmm~ if xde kerja tiru mcm aku punyerr. hee~
bangunnn pkul 9 pagiii. sbb aku nak byr hutang kat PLKN yg slalu bangun jam 5 pagii. nahhh! ambek kau.. pkl 5 pagii aku dh dlm toilet n siap2 nak trun PT.. tp skunk nie 5 pagi aku masih guling2 kat katil menikmati kesedapan tidurrrrr~ ngehhhh3~~~

after bangun tidurr..trus buka jer lappy n check noti. haha. dh nampak dah aku utmakn fb dlu... sblom gosok gigi. haha.. then,pkul 10 pagi g sekolah adek n bg adek mkan.. n ambek adk blk sekolah.. ini la kerja aku memandangkn smggu nie mummy aku balikk Sibu ats rusan tertentu -.-"

so, sebagai kakak yg sgt2 bertanggungjwb...n dgn penuh keterpaksaan aku jadii pengasuh budak2 kejap. hehe. pastu blk jer umah... kemas umah n masakk.. then,online n tdow..sng kan kerja aku?? hehehe.. :P


hmmm... i month left i'll leaving... :( tp,xpe..dlm mase 1 bln nie aku nak rehat puas2....nak tmbah ckit lemak supaya bertambah.. hehe.. td kite org smpat g lunch n pastu g swimming... best sgt2...sbb sy.adut n mummy habiskn mase one day bersma... sbb kite org skunk jrg sgt2 jumpe.. memandangkn diarang ade kerja n adut pn study berbnding dgn aku nie yg hnya buang duit mak bapak.. huhu~ baekkk la sgtttttt jd penggangurr.. =.="



muke poyo ank beranak. hehe




action nak mcm daniel bego. haha..

ngehhhhh~ muke dh swimming.. :P
balik jer swimming terus makan... nasi ayam penyettt 1..
k,gua nak bla dluuu. len kali gua kasi sma lu entryy yg baek penyerrr~

-off-

No comments: