Wednesday, August 24, 2011

bakal budak UiTM ! :))))

hye peeps! dtg meronggeng dgn blog ksygan. hehe. saje jer nak share ckit story cter smlm.. Praise a lot to My Lovely Jesus.. coz slma nie dh dgr doa sya.. akhir nyerr.. sy telah mendpt tawaran dri UiTM Kampus Mukah dgn Program Dip.Pengurusan Ladang Fakulti Perladangan dan Agroteknologi. hee~

alaaaa... mungkin bg korang apa la sgt UiTM dan course yg ko dpt.. "x hingin pun aku" surely ade budak2 megah kta mmcm tuh kat aku.. yerr la.. mungkin bg korang x sehebet korang la kan? tetapi bgi kmi yg x shbat korang ini la rezeki yg sgt2 kami nantikan... :) thank a lot to my Lovely God coz tidak pernah tertidurr.. dan sntiasa mendengar setiap doa sy selama nie.. :))))
sgt2 gembira plusss happy gleee.... bile sume kengkwn tersyg pun dpt.. akhir nyerr impian kmi tercapai ingin melangkah ke menara gading.... yesss! sume budak2 batch kite org byk jugak msk UiTM.. memang bgga gle bgi km budak2 yg sederhna nie.. nak kate pndai sgt.. x ah'a sbb kmii memang bukan budak genius bwa A bertimbun2 tyme zmn sekolah.. km budak poyo yg belajar pun hnya skerat 2 kerat jerr.. x de nyerr nak study smpai tgh2 mlm.. hehe. jns yg study slow talk jer. budak study last minute.. ini la kmi.. :D jgn heran sgtt kalo x msk mktab or matriks mcm budak2 lain.. so, result pun selari dgn usha.. memadai kan?? :P

then, rase happy sesgt.. n bsyukur kepda Allah Bapa kerana telah memberikan apa yg kmi perlukan.. tanpa usha dan doa sume nie pasti xkan berhasil rite? dah mcm berceramah la plak aku niee. hoho.. hmm~ nmpak nyer hasrat nak mjadi ckgu terpksa di bntut kan seketika.. bile UiTM bagi aku course yg memang aku x jangka sesgt.. bile student Marylyn Umban Jalin nie di berikan course perladangan.. memang lwak glee dohh~ ngehh~ mungkin Tuhan ade rencna lain utk aku.. perladangan pun perladangan lerr.. dh peluang dpn mata so, straight fighting la.. x yah nak fkr sesgt n memanipulasikan knpe UiTM bagi aku course mcm nie. hee~ aku bukan nyerr budak straight A pun.. xkan la nak ambek course law or medical hnya sekadar dpt 6 credits's.. berbaloi la kan dpt course cam tuh.. yg penting kesedaran diri itu penting.. perlu ade dlm dri kite. hehehe..
kne sdrr drii. wahahahahaha~ maap aku sjak akher-2 niee suke sesgt ngan bhase lepehh.. haha. nmpak mcm sial plak.. :P

lastly dah letih mengarang karangan n berceloteh aku off dlu la.. if ade mase lapang pasnie aku akan updte blog nie.. dun worries. byk bnda aku dok nak ceciter niee.. utk pengetahuan korang.. aku dah single.. dah break da ngan budak KL. hee~


with Love Miss Mary~

2 comments:

Unknown said...

congrats sis :)

Felicia Richard said...

congratulations sis! btw, bersyukur la dapat juga further study kan. :)